Kızlar dun idrarımda kan görüldü cok fazla bakteri cıkmıs doktorum hem toz bi ilac verdi gece ictim hemde antibiyotik verdi tesavi edilmezse dogum olur dedi ama nedense benim pskolojim bozuldu sanki hemen doguracakmsm gibi korkuyorum 30 haftalığız daha cok erken boyle bisey yasayıp atlatan oldu mu cok korkuyorum dualarınıza ihtiyacım var 😔