Merhabalar gebe oldugumu bugün öğrendim. Ve bu serüvende pek fazla bilgi sahıbı olmadan yola çıktığımı farkettim. Henüz 4 haftalık oldugunu düşünüyorum. Bu süreçte neler kullanıyorsunuz. doktorum tedbiren hiçbir şey kullanmamı söyledi ama yüz yıkama ve nemlendirici gibi konularda neler yapıyorsunuz? hangi temiz içerikleri kullanıyorsunuz?