Kızlar 37+6 haftaligiz 2 gundur karnımda sertlik ve üst tarafta uyuşma var uyusuklugu anlayamadım sertlik geceleri oluyordu gündüz geçiyordu ama 2 gundur surekli oyle uşak toplanıyor diyorlar ama boyle durumu yasayan var mi bide uyuşan yerler ve göğüs altı karnim cok kasiniyor