Benim hiç bir ağrı sızı yokken ufacık sümüksü pembe bir akıntı geldi diye gittim hasteneye 37+3 dum ve nişan gelmiş dedi doktor 2 cm acilmam vardı. Eve git sabah 9 da gel doğum başlasın çocuk mikrop kapmasın dedi . Nisan bebeği koruyan bir tabaka . Gittim ve kendi sandım Su nu sancı derken 2 30 da doğum yaptım. Iyi mı yaptım hata mı ettim hala bilmiyorum. Ama sen üzerine düş nişan da olabilir. Tek tavsiyem gerekmiyorsa suni sancı alma allah yardımcın olsun hayırlı haberler verirsin inşallah