Merhaba kızlar ben hamileliğimi öğrendiğim ilk gün test vermiştim ve tsh değerim 3.38 di ve doktorum bana ilaç kullanmamı söyledi 23 haftadayım bugün kontrolüm vardı ve bende doğumu başka bir doktorda yapmak istediğim için doktorumu değiştim. Gittiğim doktorda guatr için dahiliyeye gitmemi söyledi dahiliye doktorunun belki artık ilacı bırakmanı isteyebileceğini de söyledi.. ama gittiğim ilk doktorum guatr ilacını doğuma kadar aksatmadan kullan demişti. Böyle olupta dahiliyeye giden oldu mu ilacı bırakan oldu mu