İyi akşamlar arkadaşlar benim evim 10 gün önce yandı manevi bişey yoktu Allahtan sadece maddi temizlik işi vs vardı ayakta kaldım temizlik yaptım mecbur benim yapmam gerekiyordu gurbetteyim 28+5 haftalık gebeyim şu an temizlikten sonra gırip oldum soğukta kaldığım için ve kendime çok iyi bakamadım açıkcası bugün doktorum serum takalım diye çağırdı gittim hem muayeneye soktu hem serum taktı muayene çocuğa giden kan akışının bi normalinden biraz düşük olduğunu söyledi 15 gün sonra tekrar bakıcaz düzelmezse iğneye başlicaz dedi başına böyle bişey gelen varsa bilen varsa yorum yapabilirse çok sevinirim korkuyorum🥺