Kızlar kanamam olmuştu hastaneye gittim rahimde incelme olmuş erken doğum riski varmış ilaç ve iğne kullanıyorum birşey sormak istiyorum ilişkinin yasak olup olmadığını doktor söylemedi sizce yasakmıdır rahim incelmesi neden olur 26+4 olucaz uzan sürekli yat dedi doktor dınlenmen lazım dedi ne kadar yatmalıyım sizce bu durumu yaşayınınız var mı bugün sol tarafımda da kasılma oldu buda normal mi bi yarım saat sürdü bu kasılma batma gibi idrarım geleceğini zaman ya da geldiği zaman daha çok oluyor batma karnımın bi tarafı yumsuk şeklinde top oluyor fikir akıl verir mısınız ilk gebelıgım tercubem yok hiç bir bilgim de yok