Nesliiii bizde de 6,5 mm ense kalınlığı çıkmıştı. 3 doktor 1 Prof gördü. Acilen sonlandırmalıyız bu gebeliği denildi. Heyet raporu için biyopsi yaptırdık (CVS) ve sonuç mucizevi olarak temiz çıktı. Allah’ıma şükürler olsun. Ve bebeğin vücudundaki ödem kendi kendine indi. Sonrasında kalbinde ufak bir parlaklık gördüldü ama Doktorum hiç korkma kendi kendine geçicek bu dedi. Gönlünü ferah tut. Sağlıkla kucağımıza alıcaz bebeklerimizi🙏 Bazen küçük şakacıklar yapıyorlar bizlere😊