Fdemir60 24+1 bebeğimin normal haftası doktor 25+4 dedi kızlar 760 gram dedi ilerde olması problem mi ve ya neden böyle
superrmomy Fdemir60 ileride olması sorun teşkil etmiyor, etseydi doktorunuz böyle önemli bir bilgiyi atlamazdı. İleri yada haftasının geri olması 2-3 haftadan sonra sorun teşkil ediyor. Masallah iri bebeğiniz olucaktır
SahraKubra Fdemir60 bizimki de 2 hafta önden gidiyor 😊 Gebelik şekeri yoksa gayet güzel bir şey bebiş sağlıklı ☺️
Kelebekk-0307 Fdemir60 bebegin güzel beslendiğini gösteriyor bu gayet iyi bir şey 2 3 hafta önde olması normal kabul ediliyor bizimki de hep 2 hafta önden gidiyor bir sorunu yok şükür
Fdemir60 Nazlierdemir muz ve ceviz yiyin bol bol meyve tüketin ben öyle yapıyorum 1 haftadan sorun olmaz bence ama siz yine de beslenmenize dikkat edin bide bol su için
Sessizprofil Gebelik sekerimiz yok ama iki gebeliğimde iri geçti 2 hafta önden gidiyor hep malesef🤣 anneye yük tabi. Son aylar zor oluyor. Ama gebelik sekeri yoksa dertlenmeyin. Benim hem suyum fazla hem kilosu fazla ama napalım kaderimiz 😁
Xyztt Fdemir60 2-3 hafta ilerilik veya gerilik sorun teşkil etmiyor. Kağan Kocatepe yi dinleyebilirsiniz bu konuda