Cansu_K5 Kızlar 34+1 deyim erken doğum riskim var yüzümde ve boyun kısmımda aşırı kaşıntı var başına gelen var mı veya ne kullanmam gerekiyor ki geçsin önerisi olan yazabilir mi ?
Bebiscann Cansu_K5 canım bişey kullanma, doktora git, çünkü hamileliğin sonlarında opan kaşıntı bebeğin karaciğere ve böbreklere yaptığı baskıdan oluyor tepki olarak