Ftos_72 Kızlar merhaba bişey soracağım 21+2 haftalık gebeyim bugün muayenem vardı bebeğimi gördüm doktor detaylı baktı ve kilosu 532 gram olduğuna göre fazla dedi iyi mi kötü mü sizce bilemedim o an bişi de diyemedim doktora
Esenkaplan Soncul kilo almazsa da sıkıntı değil en fazla zayid bebek olur ileri gitmesi de sorun olabilir kilolu bebek olur