yuzaarar ben zaten düşük yapmıştım canım kimyadal gebelik adet olmayı bekliyordum ama bir türlü olmadım sonra hastaneye gittim rahatsızım diye test yaptılar hamilelik şüphen varmı dediler adet olmadığım için olabilir dedim test sonucu 1.56 çıktı bende o ara 0.5 ya normal değer o şekilde sandım hani yok gibi megersem olabilirmiş iki hafta sonra aynı sikayetlerle gittim yine test yaptık bu sefer evde test yaptım önce çubuk dolarken iki çizgi birden çıktı zaten beklemedim bile ben şok tabi üç ay korunmam lazım yeni kimyasal gebelik atlamışım falan yine aynısı olabilir mi derken asıl mucize doktora normal muayeneye gidince öğrendim bebeğim tam bir buçuk aylikmis yani ben düşükten sonra yikandigik gibi hamile kaldım ama asla anlamadım bu hamileliğim diğerine benzemiyor zaten bu ikinci olacak hala inanamıyorum Allah çok büyük dua edip isteyin dostlar