Muhasebeci ben önermiyorum vallaha kullandım çekmediğim acı kalmadı hala uğraşıyorum yara oldu göğüslerim derin çatlaklar var pompa kullandım bide o da mahfetti bence kalkan kullanın aventin en azından süt içinde birikiyor yaralarını falan varsa da onun için de var içinde 6 parça 2 li ben memnunum