Brvndkm en tesirli yer göbektir zaten igne minicik birsey.Bebegimiz ise 7 kat derinin altinda hicbir sekilde bebege erişmez.Göbekten vuruldugunda en azindan rahim etrafinda olusan pıhtıları hemen yok eder ve bebegimiz güvende olur.Bende de pihtilasma var her gun gobegime vuruyorum vurdugum şırıngaları da ilerde bebegim buyudugunde ne zorluklarla hamileligimi gecirdigimi anlatmak icin saklıyorum toplamda 75 tane boş şırıngam var😊