Bebiko086 Bende wgereksiz diye düşünüyordum arkadaşım aldı hediye gönderdi.
Ve Allah razı olsun diyorum her seferinde. Çünkü 3. Aydan sonra bezler kokuyor 🥴 suan kış her zman ben o bezler nasıl toparlarda atardım ev çiş kokacaktı 🥴🤭 kesinlikle gerekli bence ⭐⭐⭐