Merveaslan0651_ 14 haftalik hamileyim pembe leke geliyor cok değil ama ara ara neden olur acaba doktora gttim miyom var dedi ama miyom a bağlı bir kanama değil dedi bole bi durum yaşayan var mi
Soncul Doktorum bana pembe kırmızı leke gelenlere ilaç veriyoruz normal bişey değil o demişti bend olmadı doktora kesinlikle sor