Sanırım bu hafta herkes böyle. Bende aynı şekildeyim. Sanki 5-10 ayağı bacağı var her yere yetişip vuruyor🤣 bazen içimden ne çıkıcam acaba diyorum. Sağ tarafımda özellikle ağrı oluyor benimde. Erkek bebek sağda olur derler benim bebe sağda ilk andan beri. Su sa baloncuk olur gibi bazen karnımda bir şeyler oluyor. Sancım,kanamam,ağrı sızı olmadığı sürece doktora gitmeyi de bıraktım artık. Bu süreç böyle olacak anlaşılan Allah yardımcımız olsun🤲