Alpisinannesii benim de 12 haftamda adet kanaması gibi kanamam oldu,çok panikledim. Bana da progestan vermişlerdi,kesinlikle progestanın ve kendini yormayıp dinlenmenin çok faydası var. Ben 2 ay neredeyse sadece lavaboya kalkmak için ayaklandım,hep dinlendim. Çok şükür geçti. Size de tavsiyem progestanı düzenli kullanmanız ve boolca dinlenmeniz. Rabbim şifa versin🌸