Ayy kızlar çok heyecanlıyım tansiyon yüksekliğiyle hastaneye gittim nts tahlil filan derken çok şükür bişey çıkmadı sancilarim 40 vurdu bi kac kere sonra muayne oldum eve geldimde nişanim geldi inşallah sabaha doğururum rahimdede yumusama var dedi doktorum acilmam yok ama 🤲😍😍