Handanby Derya341986 geçmedi tekrar tahlil ve kültür yaptı doktor hafif düzeyde enfeksiyon var dedi ilaç yazmış ne yazdı daha bilmiyorum bugün alacağım 😊
aslhn06 Benim de karnımın içi çok ağrıyor yürürken bile ağrıyor korktum doktora gittim ama bebekte bişey YÖK dedi niye böyleyiz miğde bulantısı ağtısı of allahım güzel günler gelsin 😇😔
Nidda544 Bende 8+4 haftaligim bugun.sabahlari sadece mide bulantısı yaşıyorum. Kasiklarima doğru hafif hafif ağrı girip çıkıyor. Sürekli yatıyorum 12. Haftaya kadar dinlenicem inşallah.