kzbn_05_05 Merhaba kızlar , 6 haftalık hamileyim akıntılarım oluyor kahverengimsi leke geliyor ama çok az ve sürekli degil 2 gün önce ve şimdi oldu bu normal mi yani yerleşme olurken olur diyorlar ama yaşayanlar var mı normal mi acaba
Hurinur kzbn_05_05 bendede oluyor ara ara minik minik lekeler doktorum da Progestan verdi 8. Haftadayım şuanda yerleşme kanaması olabilir
HcA kzbn_05_05 canım bende de oldu dr gittim kese küçük kalmış direk iğneye başladım sende mutlaka gözük.
kzbn_05_05 Hurinur bendede öyle minik minik geliyor canım ama yinede bir korktum corasprin kullanıyorum kanama olursa onuda bıraktırırım demişti doktorum yarın bi gideceğim belkide başlar progestana 😞
Hurinur kzbn_05_05 bende hem coraspirin hemde kan sulandırıcı iğne kullanıyorum inşallah yerleşme kanamasıdır canm sağlıkla al kucağına
kzbn_05_05 Hurinur amin canım benim sende sağ saglim al insallah evladını kucağına ,Allahım acılarını yaşatmasın inşallah 🙏🏻🙏🏻
kzbn_05_05 hayat_23 gittim canım kesede bir kanama görmüyorum sorun yok dedi ama yinede ben leke olduğunu söylediğim için progestan başlayalım ne olur ne olmaz dedi şimdi onu kullanacağım inşallah 🤲🏻
Gmzgnn34 kzbn_05_05 canm bende ayni bi sprun gözükmuyor ama geliyor 18 haftaym progestn kullaniyrm suan yok
kzbn_05_05 hayat_23 yok canım daha duymadık haftaya gideceğim kalp atışı İÇİN , yani böyle damla damla geliyor gün içinde
kzbn_05_05 Gmzgnn34 ya dok sevindim canım bi sorun olmamasına Allahım sağlıkla kucağımda almamızı nasip etsin insallah progestanı fitil olarak mı kullanıyorsun yoksa ilaç tarzında mı