Onurbunur Kızlar 34+1 hafta Belimden karnıma doğru bir ağrı var belim daha çok ağrıyor karnım çok sert bugün az hareket etti ztn ve bütün gün başını elimle taşıdım rahimden sanki yalancı olsa geçerdi 15 20 dakikadır var
CerenArslan1 Onurbunur canım benim de oluyordu adet sancısı gibi böyle belime karnımın altına yayılan bacaklarıma vuran dün acile gittim nstde sancı çıktı sende bir git derim geçmiş olsun
Onurbunur Zeynepensar bel ağrısı sürekli sancı 2 3 dakikada oluyor herhalde geziyor bir rahmi sonra karnımın her yerini bebekte tam böyle bacakla genital bölge kesişme yerinde atıyor pıt diye
Onurbunur Aryaablaoldu çikolata yedim bir iki hareket etti ama öyle sağlam değildi bacak vajina birleşme yerinde atıyor pıt diye
Zeynepensar Onurbunur doktorunuza bi ulasın dewlete gidiyorsanız acile bi gidin nst baglarlar en kötü
Aryaablaoldu Onurbunur adet sancısına benzeyen ama daha şiddetli sancı doğum sancısı olabilir. Bence bir doktorunuza danışın ya da doğum acile gidin
Onurbunur Zeynepensar doğuruyorum malesef sancılarım düzenli ve sık artık ciğer geliştirici iğne yaptırlar büyükşehir yeni doğana sevk edecekler
Onurbunur Zeynepensar daha küçük ama 2200 müş ne olur ne olmaz diye küvez olan yere gitmen iyi olur dedi
Zeynepensar Onurbunur ahhh canım benım Allah yardımcın olsun inşallah ikinizde sag saglim cıkın normal mi olacak
Ece003 Onurbunur bende doğuruyorum sandım korona çıktım 😄inşallah öyle olmaz seninde ama test ver bence halsizlik ateş falanda varsa
Onurbunur Zeynepensar bilmiyorum özel hastaneye sevk edildim işte yoldayım şuan açıklık 1 cm durduruz belki doğumu demişler ne olcak bilmiyorum sancım geldiği zaman hissediyorum ama öyle çok ağrımıyor acı eşiğim düşük benim