Elfs İlk 1 ay önermiyorlar zaten meme reddi oluşabilir diye ben ilk anda ver diyen kişileride anlayamıyorum çünkü senin bebeğin tuttu sorun yaşamadın ama ya ben yaşarsam? Ama baktınız zorlanıyorsunuz 2.ayda hemen yapıştırın memeyi😂😂 avent ultra air di adı doğru yazdıysam anne göğsüne en yakın olan buydu bende bunu kullandım birde ebebek baby me oda avent muadili çoook daha uygun her ikisinide kullandım ama zaten emzik maceramız çok kısa sürdü kızım kendisi attı emziği zaten öyle düşkün değildi çünkü asıl emzik bendim 😂😂