Gastronomanne Kızlar merhaba var mı aramızda doğum iznine ayrılan? Doğum parası falan ne kadar nerelere başvuruyoruz kaçıncı haftada izne ayrıldınız?
Lulikli Gastronomanne doğum parası doğumdan sonra yattığı içni bilmiyorum ne kadar olacak sgk hesaplıyormuş. 32. Haftada çalışamaz aldım ben muhasebeciye yolladım bu kadar 😀
ayshe54 Gastronomanne özel sektörse 32. Hafta basında yani 32+0 da doktordan rapor alıyorsunuz, muhasebecinize veriyorsunuz, yasa iş yeri veriyor sonra isterseniz 2 kere de yada rapor bitiminde toplam hepsini alabiliyorsunuz
Gastronomanne Lulikli o günü iple çekiyorum benim izne daha çok var 😁 doğum parası da doğum izni bitince toplu yatıyormuş sanırım o konuyla ilgili bişey biliyo musunuz ☺️
Gastronomanne ayshe54 rapor bitiminde derken 16 haftalık doğum izni bittiğinde mi yani bir de nereye başvuruyoruz bunun için
Lulikli Gastronomanne valla ben 32-40 arasını ayrı 40tan sonraki 8 haftalığı da ayrı almayı planlıyorum. Doğumdan 2 ay sonrayı bekleyemem hiç para için 😂
ayshe54 Gastronomanne hayır siz 32 de rapor alınca muhasebeciye vereceksiniz, muhasebeciniz ister 2 ayda bir bildirir devlete yada tüm raporu bir bildirir, rapor bitim tarihinde alırsınız.