bebeklibirisi Bu hafta bir misafirimiz gelecek. (2 kişi) eşim yemeğe çağırmak istiyor 24 haftalığım yoruluyorum yemek olunca çorba salata pilav ana yemek derken yorucu oluyor illa bir de çay için ikramlık hazırlamak gerekiyor. Ben de sadece çaya gelsinler dedim onun için de mantar kurabiye pasta ve mercimek köftesi yapacağım buzluğumda da patatesli börek var onları pişirim sizce yeterli değil mi ? Yemeğe gelseler de et balık falan yemiyorlarmış ne yapabilirim Li fikri olan 🙈
daphnesmomm bebeklibirisi ellerinize sağlık🥰🌸 bence gayet yeterli,sizin hamile olduğunuzu hesaba katarak insanların da anlayışlı olması gerek bence 😌 bir de çay sonrası portakal,elma,muz filan gibi meyveler de koyarsınız,Allah bereket versin😄
bebeklibirisi Duygudikicidkc yaaa hahah çok güldüm yorumunuza 😂 evet ama kötü bir olay yaşadılar moral olsun diye davet ettik
bebeklibirisi Deletedmom_7156 evet yemeğe gelmezlerse o da olabilir yemek gibi doyurucu hem 😂 valla hem olunca makarna salatasını tek başına akşam yemeği niyetine yiyorum 😂
Duygudikicidkc bebeklibirisi ha ozaman tamam kuzu misafirden nefret eden biri olduğum için sinir oldum 😂😂
Pheebs bebeklibirisi bence gayet yeterli daha ne olsun hamile halinizle 😌 yemeğe gelirlerse de corba ana yemek pilav yeterli bence tatlıyı da onlar alır gelir diye düşünüyorum 😂😂
sumelegi bebeklibirisi yemek hazırlıycaksan çayın yanına çok fazla şey oluyor. Yenilmez kalır. Yaptığınla kalırsın. Bi tatlı bi tuzlu yeter çayın yanına. Bunlar hazırda olabilir. Eşine söyle gelirken alsın😅 yorma kendini
bebeklibirisi Yemeğe geliyorlar kızlar. Et balık yemiyorlar tavuk yiyorlarmış tavuk dünyası tabağı hazırlasam önden bir çorba çayın yanına da pasta gibi birşey yeterli mi sizce