BayMel benm eşimle var cnm ilk doğumumdan sonra iğnesini vuruldum.ikiniye hamileyim lekelenmem olmuştu doktorum iğne yaptı bide serum takıldı 7-8 haftalık dönemimdeyken.şimdi 29 haftalığım kızımda çok iyi çok şükür.hatta dün doktorum sordum 28 haftamda olmam gerekiyormu iğneyi geçti dedm.doktorumda kanaman lekelenmen olmadığı sürece 28. Haftada iğne yapmıyorum doğduğu zaman bebek,bebeğin kanı senin kanından olursa yapmıcam ama babasının kan grubu olursa yapıcam dedi