Ylmazasli94 bendede yüksek 23 haftadayim, zaten hamile kadinlar da yükselen bir şey, sizde kac? bende ən son 2000di, 3 cü trimestrde daha fazla oluyor. Doktorunuz ne dedi
Benimki gerek yok igneye dedi, baskasina sordum kullan iğne dedi, bilmiyolar ya🤦♀️