Makbule-4627 37 haftalık gebeyim 22 şubatta inşallah sezeryan olacağım aylardır beslenmeme dikkat ediyorum sadece bugün kola içimin iki bardak ama huzursuzum acaba bebeğe zarar verir mi diye 😔
Boesie Makbule-4627 Bisey olmaz canim surekli tuketmedigin surece ama baska kafeinli seyler almamaya calis,bende cok nadiren tuketiyorum o gun baska kafeinli bisey icmiyorum
Makbule-4627 Ya normalde zararlı olduğunu biliyorum ama gebelikte bu risk iki katına çıkıyormuş biraz araştırınca tedirgin oldum 🙈