Aylinp Kızlar 32 haftalık hamileyim 2 gündür bebegim ara ara karnımın bir tarafında toplanıyor gibi oluyo sertleştiriyor orayı zamanla geçiyo tekrar oluyo normal midir
Busra2013 Aylinp norml o haftadan sonra sık sık olck o kendını toplama fln suan 36 sagda toplanıo toplandımıda nefesımı kesıo cadı😂
Boesie Aylinp Bende 33 haftadayim benimde cok oluyor doktoruma soyledim yalanci sanci dedi gun icerisinde 9/10 kez olmasi normal dedi ama devamli olup uzun sureli gecmiyorsa gel bakalim dedi. Genelde toplaniyor az duruyor oyle sonra geciyor
Oznurkk Aylinp aslında benim doktorum normal karşılamıyor. Nst felan istiyor. Ama normal . Benim 30 haftalarda başlamıştı toplanması öyle toplanınca nefesimi kesiyordu ama çok şükür geçti. Şimdi toplanıyor ama nefes kesmiyor 🤭
Aylinp Boesie benim de sizinki gibi sanırım toplanıyor biraz sertlik devam ediyo geçiyo sınra ama sık sık olunca şüphelendim bi şey mi var diye