dün sabah asi olduk esimle ilk asimizi, 16 haftadayim bu arada. aksama dogru halsizlik kiriklik yorgunluk vucut agrilari ne varsa oldu burun kasintisi goz sulanmasi yasadim hapsurmalarm oldu ve cok kol agrisi yasiyorum kolumun ustune yatamadim gece, hala bu haldeyim sabah uyandigimda iyiydim yine kotuledi , esimde sadece hafif kol agrisi var bide bacagini yukari kaldiramaz oldu anlamadik bizde ama sikimti olacak gibi bisey degil. sizinde boyle oldumu hamileyim diye mi boyle etkileri var acaba sizde bosey oldu mu asidan sonra?