Ceylan43
17 haftalık gebeyim sabahtan beri midem bulanıyor ateşim var . Normalde mide bulantılarım geçmişti neden oldu anlamadım . Bi ihtimal ceryanda kalıp üşütmüş olabilirim ama korkuyorum ya bebeğime birşey oldu ise diye. Böyle bi sorun yaşayanınız var mi ?