Busakts arkadaşım nifty test yaptırma konusunda niye bebeği aldırma düşüncesi geliyor herkesin aklına sadece. Bebeği aldırmasan bile doğumda yaşayacağım şoku, üzüntüyü önceden öğrenip ona göre nasıl davranacağını bilmek, bazı şeyler için önlem almak , basıl bir yol izleyeceğini çizmek tecrübe edinmek için bile yaptırılır. Ayrıca down sendromlu bebeklerin sadece %5 i dünyaya gelmeyi başarabiliyor. Ayrıca ikili taramada down diye çıkan sonuç eğer “trizomi 18 ise asla dünyaya gelemiyor bebek” anne karnında 8 aylık civarı ölebiliyor. Bu yüzden doğmayacağı kesin bir bebeği karnında aylarca büyütmek annenin hayatını da riske sokuyor. Daha bir çok şey var ama herkes aldırıp aldırmama mevzusuna odaklanıyor.