dilaraulusoy Kubranur11 hayır hayır o yerleşme olayı da belki oldu görmediniz. Kuzenimle aramda 16 hafta var onda hiç bişey olmadı ben kanamalı geçirdim. 3. Aydannsonra geçiyor oda. Olması iyi birşey değil. Olmaması da kötü değil yani.
Ftynur Kubranur11 Kiminde yerleşme kanaması oluyor canım ama herkeste olucak diye Bi kayde yok bende de hiçbirşey olmadı 16+2 deyiz
Medine3868 Kubranur11 bende leke geliyor yataktan bile kalkamıyorum sürekli yatıp iğne vuruluyorum tabikide benimki kötü