Elifdmr Arkadaşlar selamlar ben 3 gündür özel bölgemin iç kısmında çok ağır olmayan baskı hissediyorum. 26+6 . Yaşayab var mı? Normal mi bu durum?
Annekuzusu_0 Elifdmr benimki ultroson da gördü sordu rahim de baskımı hissediyosun diye evet dedim progestan fitil ve ecoprin verdi her ihtimale karşı dedi