Saliha03 Nasıl bu günlere geldikkk nasıl bu kadar az kaldıııı gerçekten anlam veremiyorum sabah akşam bekliyoruz benim tosunu😂 Kaç gün kaldı anneler gelin bakalım neler yaptınız nasılsınız ağrılar sızılar var mı😌 Benim yok 🙄
nuhunannesi42 Saliha03 ,😢😢 ayy sağlıklica al kucağına bende o günlere gelseydimmm biii çok heyecanla bekliyorum o günleri 🤭00.00 da 21 haftalık olucaz
Saliha03 zeeynepp19 Bendeee sağlıklıca gelsinler inşallah bi an önce artık gelebilir sıkıntımız yok çok şükür 🌼
Saliha03 nuhunannesi42 son günler bi 9 ay daha varmış gibi geçiyor ilk 8 ay nasıl geçti anlamadım ama☺️
kadikizi Benim de bugun 12 gün kaldı. 20 şubat gozukuyor. Rabbim.hayirla sağlıkla kucağımıza almayı.nasip etsin inş.
Beyzayucel36 Saliha03 gün felan kalmadı bende 40+4 oldum ama doktorum hala bekletıyo kendılıgınden sancım olur belkı dıye 14 şubata kadar beklıycez bakalım sancım felanda yok ufacık bı agrı dahi yok beklemedeyiz 🤗
Aysee_35 Saliha03 15 gün kaldı ama 3 gün sonra nasipse sezeryan olucam ondan az kaldı.. Son zamanlar cok agır geçiyor gerçkten çok zormuş. Yasayan bilir. Doğsun istiyorum resmen
Emirela Benimde aen 6 gün. Ama gelen giden yok. Şu meşhur youtube daki videoyu yapıcam bakalım. İnşallah işe yarar