Minnosunannesiii merhaba bende pazar günü pozitif olduğumu öğrendim pazartesi doktorumu aradım oksapar kan sulandırıcı iğne başladı banada 10 gün kullanacağım, acaba bittikten sonra kontrole gitmeli miyim ?
Pazar günü acilde kalp atışını dinlemiştim iyiydi şükür, zaten cuma ve cumartesi zor geçti benim sonrasında hafiflemeye başladı belirtiler birkaç güne toparlarım inşallah