Ben ilk çocuğumda dalan roxy kullanmıştım. kokusu güzeldi ama deterjan kalıntısı hem çamaşırda hem makinede çok vardı ekstra durulama gerekiyordu. leke çıkarmada da pek iyi değildi . şmdi 2.çocuğuna hamileym sıvı deterjan almayı düşünüyorum ama karar veremedim