ayseoznur 11 haftalık gebeyim 24 saattir süren sancım var. Karnımın sağ tarafında ve belimin sağ tarafında
NuRGmS Merhaba ben daha dün öğrendim hamile olduğumu 119 çıktı beta HCG 4 haftalık dedi doktor ama sağ kasık da ağrım var hafif bir sızlama gibi daha doğrusu bu endişelenecek bir durum mu sizlerde de buna benzer bişey olmuş muydu
ayseoznur NuRGmS Bebek yerleşirken adet sancısı gibi ağrı çekersin diyorlar hep. Bende de ani sancılar çok oldu bi sıkıntı olmadı şuan 11 haftalığım
NuRGmS ayseoznur hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤭 teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🤗🤭