Merhaba bugün doktora belki cinsiyetini öğrenirim diye gittim ama doktor bana başka bilgi verdi kafasında sıvı birikmiş başka yere yönlendirdi orda baya bakıldı ama takip edilmesi lazım dedi şuan birsey diyemem dedi böyle bir şey yaşayan var mi devamında ne oldu düzeldi mi? ilk gebeliğim 13+3