Neredeyse bir haftadır lavaboya cikamiyordum . En son dün kendimi zorladım ve çıktım .ama tam anlamıyla rahatlamadim gece karnıma kramp şeklinde sancılar girdi ayakda duramıyordum uzandım ve sıcak su torbası koydum o rahatlattı beni yoksa kesinlikle acillik olacakdim.aranizda bunu yaşayan var mı yada çözümü olan