Duygu_12 Yok benim rahîm ağzı yetmezliği var canım doğuştan bu haftalarda rahim ağzı açılıp erken doğum oluyor şuan dikiş var rahim ağzında amniyosentez diyorsun galiba öyle birşey yaptırmadım hiç canım ama yaptırmazdım herhalde çok riskli birşey canım