Busakkk Kızlar bebeğimin hareketlerini çok çok fazla aşağıda hissediyorum 23 haftalık hamileyim sürekli aşağıya vuruyor hep orda duruyor normal mi bu korkuyorum artık doktora gitmeyi düşünüyorum
Melek__55 Busakkk normal bende 27 haftaya kadar aşağıda ayaklarıyla baskı yapıyordu taki baş aşağı dönene kadar baskı azaldı doktorum da normal dedi
zeeynepp19 Busakkk normal canım benimde hep aşağıdaydı hareketler nerdeyse 30 ve üstünden sonra artık göbek deliğimin üstlerinde anca hissetmeye başladım. Bende korkmuştum aşağıda olmasına hareketlerin ama endişelencek birşey yok merak etme 😂🥰