Arzz bir şey olmaz ben de 5 kilo verdim. Daha vermeden evvel doktor uyardı. Sakın hamileyim diye çok yemeğe asılma. Kıssan bile tekrar tekrar yemeye çalışma diye. İlk 3,5 ay zaten bebek annenin günlük yediğinden hiç beslenmiyor, 4. Aya doğru besleniyor. 4 ayın öncesi annenin depolarından besleniyor diye. Çok kilo almak iyi bir şey değil. 8-10 kilo ideali zaten. İlerleyen aylarda nasılsa alırsın