Hanımlar merhaba annemin tansiyon ve kolestrol problemi var ilaçlarını düzenli kullanıyor ve beslenme düzenine çok dikkat ediyor ama ara ara hala yükselmeler yaşıyor bizde doktora gittik ve reduvasc diye bi takviye verdi daha önce kullanan oldu mu bu takviyeyi?