Bende de aynı sorun var, 4. Haftadan beri yüzümde sürekli sivilce cıkıyor, 8 hafta bugün bitti ve doğal kükürtlü sabun kullanmaya basladım iki gündür, günde iki kere ve hemen fark etti, kızarık ve kabarıklığı geçti. En azından aynaya bakınca ağlayasım gelmiyor artık.