Beratalpinannesii
Bende vu haftalardayim ve ikinci gebelik gayet normal bende ayni agrilari cekiyorum dün hastanedeydim onunla ilgili bisey söylemediler.. yurt disinda en iyi hastanede muane oluyorum. Internetden bakarsan zaten cocugun son haftalara dogru yukari ciktigini görürsün