holly https://resimyukle.io/r/Qlc44Ka1NF sizin ne kadar sinir krizi geçiriyorum Elektrik faturası bu arada 😶
Leylasiva21 holly elektrik 450 lira doğalgaz 830 lira rekor bende bide eşimle evde ikimiz tek yaşıyoruz
holly minikbebegim19 hep aynı şekilde kullanıyoruz. Normalde 200 gelirdi en fazla bu ay şoktayız. Ağlayacam 4 aylık fatura bi ayda geldi zam yaptılar hepsi faturaya gitti
holly Aynur47 doğalgaz ve klima ama bi buçuk senedir aynı şekil bu ay zamlardan böyle oldu heralde . Klima inverter az yakıyo
Aynur47 holly sasirmiyorumki artik esim ufacik bi dere otuna ufacik bi tere otuna iki adet yeşilliğe 20 lira vermiş ben şok oldum
Leylasiva21 holly Allah sonumuzu hayrettsin inşallah çok zor günlerden geçiyoruz inşallah düzelir herşey