Anneler iyi akşamlar.. ben daha 9 haftalığm ama göğüslerim o kadar sızlıyorki anlatamam sanki içerden damarlarimi çekiyorlar gibi göğüs uçlarımda aynı şekilde ve inanılmaz bir kaşıntı var artık yirtcam nerdeyse kaşırken doktor randevume daha var tabiki doktorada sorucam ama bide sizlere sormak istedim sizdede varmı bu durum ne yaptıniz geçmesi için canım çok acıyo 😔😔😔