Ben de sabah işe gitmeden önce iğnemi oluyorum akşam yemeğinden sonra hapı içiyorum saatleri hep aynı olursa daha iyi olur demişti doktorum. Ben 33. Haftada ecopirini bıraktım şimdi iğnemi vurulmaya devam ediyorum 37. Haftada onu bırak dedi doktorum. Siz iğneyi ne zaman bırakmıştınız