10+2 haftalık hamileyim üç gündür asla burnumdan nefes alamıyorum. Ne gece uyuyabiliyorum,ne gündüz rahat nefes alabiliyorum. Hamile kalmadan öncede zaten vardı böyle sorunum ama gece yatınca olurdu ameliyattan korktuğum için spreyle devam ediyodum hayatıma resmen ama şuan spreyde kullanamıyorum. Viks vs deniyorum ama nafile anlık rahatlama beş dk falan napıcam nasıl geçicek bilmiyorum. Zaten bulantım çok bide burnum tıkandıkça daha fazla oluyo. Allah aşkına bi çözüm önerebilecek varmı yaa sinirlerim bozuldu